YouTube verwijdert steeds filmpjes over #MH17 die ingaan tegen wat USA claimt over #MH17!
Bert(AWRvB)
2018-06-22 19:31:04 UTC
YouTube verwijdert steeds filmpjes over #MH17 die ingaan tegen wat USA
claimt over #MH17!

https://twitter.com/escalatorover/status/1009303722466267136

https://www.liveleak.com/view?i=bd0_1428717463

Bellingcats BUK 312 Caught on Video With The Ukrainian Armed Forces
This original video for this post has been reported by Bellingcat to You
Tube. You Tube has taken it down. Here is the backup video linking BUK
312 and BUK 321 that was saved by Eurasia Today. This is a very
important video. I recommend truth seekers copy it to your hard drives
and save for future uploading. It links the Ukrainian army to
Bellingcats BUK #312.

British Mi5 social media misinformation site Bellingcat has stated that
a BUK number 312 was the BUK missile vehicle that shot down Malaysian
Airlines flight MH-17. They have presented still images to attempt to
prove their case. There are rumors that the still images they presented
are being used by the Dutch Safety Board as evidence in the
investigation into the downing of MH-17, however, the very same number
BUK 312 was recorded on video in July 2014 in the war zone right before
MH-17 was shot down. The US government and media have also used these
still images to place blame upon Russia.

Kiev military has stated on numerous occasions that they had no BUK
missile systems in use, however, the Russian government presented a
radar presentation on July 21, 2014 and presented evidence that Ukraine
was operating at least 4 BUK missile systems and, incidentally, took
them offline and moved them the very same day after MH-17 was shot down.
Link to Russian radar presentation with English translation:

[KNIP]

Bert ( A W RvB )
(Adres op website)
***@awrvb.nl
http://www.awrvb.nl
Twitter: awrvbnl

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Izak van Langevelde
2018-06-22 20:01:30 UTC
Post by Bert(AWRvB)
YouTube verwijdert steeds filmpjes over #MH17 die ingaan tegen wat USA
claimt over #MH17!
Youtube verwijderde ook het filmpje dat ik gemaakt had ter gelegenheid
van de 90e verjaardag van mijn moeder. Schandalig! #gaatallendestraatop
Grinnikend door het leven...
FormerlyKnownAs
2018-06-23 13:04:14 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by Bert(AWRvB)
YouTube verwijdert steeds filmpjes over #MH17 die ingaan tegen wat USA
claimt over #MH17!
De USA claimt iets dat boven de Ukraine is gebeurt....?
Post by Izak van Langevelde
Youtube verwijderde ook het filmpje dat ik gemaakt had ter gelegenheid
van de 90e verjaardag van mijn moeder. Schandalig! #gaatallendestraatop
En hoe relevant is dit t.o.v van bovenstaande?

Misschien hebben we hier een patroon?
Izak van Langevelde
2018-06-23 16:32:01 UTC
Post by FormerlyKnownAs
Post by Izak van Langevelde
[...]
Youtube is nou eenmaal de baas op youtube, en verwijdert filmpjes naar
believen, zonder opgaaf van redenen. Leer ermee te leven.
Grinnikend door het leven...
het varken uit breslau
2018-06-23 16:50:16 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by FormerlyKnownAs
Post by Izak van Langevelde
[...]
Niettemin is het goed als er af en toe op gewezen wordt dat Youtube nou
niet bepaald boven de partijen staat...
Izak van Langevelde
2018-06-23 17:06:38 UTC
Post by het varken uit breslau
Post by Izak van Langevelde
Post by FormerlyKnownAs
Post by Izak van Langevelde
[...]
Hoe zou iemand hierbij komen? Het is toch algemeen bekend dat social
medium M alleen geinteresseerd is in geld en M?
Grinnikend door het leven...
het varken uit breslau
2018-06-23 17:39:43 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by FormerlyKnownAs
Post by Izak van Langevelde
[...]
Dat weet jij, dat weet ik. Maar voor verreweg de meeste mensen is het
kritiekloos geaccepteerde werkelijkheid.
Jos Bergervoet
2018-06-23 18:17:53 UTC
..
Post by Izak van Langevelde
Post by FormerlyKnownAs
Post by Izak van Langevelde
[...]
Tja, het NOS Journaal of de CNN nieuwsshows ook. De meeste
mensen kijken trouwens ook niet op usenet, dus er is niets
aan te doen, wat we hier ook schrijven.

(De meeste varkens kijken ook niet op usenet, trouwens, maar
varkens hebben geen stemrecht, die volgen gewoon één Grote
Leider, en die is hier uiteraard wel! Zijn ze toch slimmer
dan mensen?)
--
Jos